poniedziałek, 2 czerwca 2008

01-06-2008 Delicjusz

ZR-B na terenie Hotelu Delicjusz w miejscowości Trzebaw- Rosnówko niedaleko Poznania.
ALLEGRO
w P hmmm przemilczeć to chyba muszę, bardzo ładnie, ale przed ostatnią przeszkodą stwierdziłam, że spadam =/ bez komentarza, ostatnio za często to się zdarza!
w N lepiej, niestety z jednym wyłamaniem

GAUDI M
Najlepszym koniem w stajni się robi ten kochany świrek =D
P- jedna zrzutka, nie pamiętam czemu, ale na konia winy zwalać nie będę ;)
N- czysto tzn. czwarte oczko do wyższej klasy =D
a w rozgrywce jedna zrzutka się zdarzyła i chyba tylko przez moją panikę, bo nagle taki duży szeroki okser przed nami wyrósł i chyba troszkę zwątpiłam w nasze siły, a nie powinnam, bo na treningach nie takie się skakało.
Ostatecznie 6.miejsce, choć co do czasu to bym się kłóciła, bo ja miałam jeszcze jeden pkt za czas, a ktoś kto miał gorszy czas nie miał pkt??? coś chyba nie tak??? Ale, że miałam już pkt za zrzutkę to kłócić się nie ma o co.

~~~~ ~~~ ~~ ~~~ ~~~~

Brak komentarzy: